Persbericht

Je wilt als ZZP’er positief in het nieuws komen, maar de dagbladen en tijdschriften reageren niet op je persberichten. Hoe kan dat? 

  • je brengt geen nieuws
  • je brengt het nieuws op de verkeerde manier
  • je benadert de verkeerde dagbladen

Kranten en tijdschriften worden dagelijks overstelpt met persberichten van de MKB’er en ZZP’er. De  meeste persberichten belanden in de prullenbak.
Waarom? De meeste lijken nogal op elkaar en zijn niet origineel.

Voorbeelden:

  • kom naar de opening van een winkel in de Grote Houtstraat,
  • kom naar nieuwe huizen in nieuwbouwwijk Velserbroek, de eerste paal,
  • een slager stuurt een persbericht met ‘woensdag Gehaktdag’.

Door zijn jarenlange ervaring kan ZZP-Tekstbureau jou helpen een originele invalshoek te kiezen voor jouw promotie. ZZP-Tekstbureau kent zowel de kant van de media als die van de ZZP’er .

ZZP-Tekstbureau beweert niet dat hij een garantie voor succes is, maar ZZP Tekstbureau kan wél met je meedenken en je op de goede weg helpen het juiste medium en een passende boodschap te kiezen.

Neem contact op met ZZP-Tekstbureau als je met jouw persbericht wél succes in de media wilt hebben.

Neem contact op

Je naam (verplicht)

Je email (verplicht)


Je bericht

Telefoon: 06-1393 6399

Email: info@zzp-tekstbureau.nl